.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شروع به کار انجمن خیرین تأمین سلامت در بیمارستان زارع ساری

انجمن خیرین تأمین سلامت در بیمارستان روانپزشکی و سوختگی ترمیمی زارع ساری به طور رسمی شروع به کار کرد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، در مراسمی که به این منظور و با حضور رئیس انجمن خیرین سلامت استان و جمعی از خیرین برگزار شد ، فدائیان دبیر انجمن خیرین بیمارستان روانپزشکی و سوختگی ترمیمی زارع ساری ،اظهار کرد : یکی از محبوبترین اعمال نزد پروردگار ایجاد تعاون و همکاری گروهی به ویژه مشارکت در امور تأمین سلامت می باشد .

وی افزود : انجمن خیرین تأمین سلامت یک انجمن تازه تأسیس است که بر اساس اساسنامه با دریافت کمک های مالی از خیرین ، در راستای تأمین و ارتقاء سلامت روانی و جسمانی در این بیمارستان فعالیت می کند .

جعفری راد رئیس بیمارستان روانپزشکی و سوختگی ترمیمی زارع ساری نیز دراین مراسم گفت : اکثر بیماران روحی روانی و سوختگی از افراد کم درآمد و بی بضاعت هستند و علاوه بر خسارت جانی خسارت های مالی زیادی را نیز متحمل می شوند که مشارکت خیرین می تواند کمک زیادی به آنها کند .

وی با بیان اینکه وقتی شخصی دچار آتش سوزی می شود در بعضی مواقع تمام زندگی او نیز در آتش می سوزد و علاوه بر صدمات جانی متحمل خسارت های مالی فراوانی می شود و یا شخصی دچار صدمات روحی و روانی می شود تمام خانواده دچار مشکل می گردد، گفت: خیرین در رسیدگی به خانواده این گونه بیماران می توانند کمک فراوانی کنند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.